مقاله های من در نی نی بلاگ

داستان کوتاه موقع خواب – 10

1399/1/16 18:18
نویسنده : درسا
310 بازدید
اشتراک گذاری

راپونزل
این داستان کوتاه Rapunzel است که برای کودکان می خواند. در زمینی دورتر ، یک کشاورز فقیر و همسرش زندگی می کردند. یک روز ، آنها سعی کردند میوه هایی را از باغ همسایه خود جمع کنند. اما همسایه آنها در واقع یک جادوگر پیر و شرور بود. او فریاد زد ، "چطور جرات دزدی از باغ من! من شما را به موش تبدیل می کنم! " این زوج از ترس لرزیدند. سرانجام ، جادوگر گفت: "خیلی خوب ، من شما را رها خواهم کرد. اما شما باید فرزند اول خود را به من بدهید. " آنها چنان وحشت داشتند که بلافاصله موافقت کردند و فرار کردند.
چند سال بعد ، دختر بچه ای زیبا برای کشاورز و همسرش به دنیا آمد. بلافاصله جادوگر پیر آمد و دختر را از آنها دور کرد. او راپانزل نام داد و در یک برج بلند قفل کرد. او بزرگ شد تا دختر زیبایی باشد. اما زیباتر از همه موهای طلایی و بلند او بود.
تنها کسی که تا به حال دیده بود جادوگر قدیمی بود. هر روز جادوگران به پای برج می آمدند و صدا می زدند ، "راپونزل ، راپونزل ، موهای خود را پایین بیاور!" او سپس اجازه می داد تا جلوی بلند خود را از پنجره بیرون بیاندازد ، و جادوگر بر روی آن نگه داشته و از بالا می رود.
یک روز ، یک شاهزاده که با عبور از پشت درختان پنهان می شد و جادوگر را تماشا می کرد. به محض اینکه او رفت ، او نیز تصمیم گرفت امتحان کند. "Rapunzel ، Rapunzel ، موهای خود را پایین بیاورید" ، او گریه کرد و به اتاق خود بالا رفت. او از دیدن شاهزاده متحیر شد. او قبلاً هیچ کس را چنین خوش تیپ ندیده بود. شاهزاده نیز عاشق او شد. آنها هر روز پس از ترک جادوگر شروع به ملاقات مخفیانه کردند.
اما یک روز ، به اشتباه ، راپونزل به جادوگر گفت: "من ، شما خیلی بیشتر از شاهزاده من هستید!" جادوگر فهمید چه اتفاقی افتاده است. جیغ زد و با عصبانیت فریاد زد. موهای خود را قطع کرد و او را به اعماق جنگل فرستاد. آن روز ، وقتی شاهزاده آمد ، جادوگر را پیدا کرد که منتظر او است در بالای برج. او قبل از ریختن طلسم بر او ، نفرین و فریاد زد و بیشتر فریاد زد که باعث شد شاهزاده بینایی خود را از دست بدهد. شاهزاده ، اکنون کور و قلب شکسته ، در میان جنگل ها سرگردان بود.
روزها بعد ، راپونزل او را در بین درختان زخمی دید. شروع کرد به گریه کردن از نگاه پشیمانی شاهزاده اش. اما به محض این که اشکهایش بر روی او افتاد ، زخمهای او بهبود یافت و چشمانش بازگشت! اولین چیزی که شاهزاده دید محبوبش بود. آنها از دیدن دوباره یکدیگر خوشحال شدند. آنها به پادشاهی او رفتند و پس از آن ، دور از جادوگر شرور ، تا به حال با خوشحالی زندگی کردند.
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)