مقاله های من در نی نی بلاگ

داستان کوتاه موقع خواب – 15

1399/1/21 19:50
نویسنده : درسا
309 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده خانم نفرین شده
این یک داستان کوتاه پری شگفت انگیز برای بچه ها است. پدر توکیوس بسیار بیمار بود. یک روز ، او پسرش را به بستر خود صدا کرد و گفت: "پسرم ، من هر روز ضعیف تر می شوم. بنابراین ، من فکر می کنم وقت آن است که من این را به شما می دهم و چنین می گویم ، پیرمرد شاخ به او داد. توکیوس از پدرش پرسید ، "پدر ، این فقط یک شاخ معمولی است! با این کار چه خواهم کرد؟ " پدرش توضیح داد ، "پسرم ، این شاخ معمولی نیست. اگر این کار را به گوش خود بیاندازید ، می توانید افکار شخص دیگر را بشنوید! این به شما بسیار کمک خواهد کرد! "
چند روز بعد ، پدر توکیوس درگذشت. توکیوس با خود فکر کرد: "اینجا چیز دیگری برای من نیست. فکر می کنم مدتی سفر می کنم و به دنبال کارهایی در این راه هستم. " و با گفتن چنین ، او حمل شاخ پدر خود را آغاز کرد.
وی پس از سفرهای طولانی ، سرانجام به قلعه ای رسید. در آنجا با صاحب قلعه ، غول پیکر و موهای بلند ملاقات کرد. او از غول دعا كرد كه به او كمك كند. غول گفت: "اگر خوب پخت و پز کنید ، می توانید وعده های غذایی من را نیز طبخ کنید!" او با ساختن یک شام بسیار خوشمزه ، غول را تحت تأثیر قرار داد و به همین دلیل استخدام شد.
روزی ، در حالی که توکیوس در حال گذر از قلعه بود ، راه خود را به داخل انبار پیدا کرد. هرچه نزدیک تر شد ، شنید که کسی گریه می کند. وی زیر سردخانه را جستجو كرد و دختری زیبا پیدا كرد كه به یك ستون گره خورده است. "شما کی هستید؟ چرا اینجوری گره خورده ای؟ " توکیوس از دختر خواست.

او در پاسخ گفت: "نام من چاکالی است و من شاهزاده خانم این پادشاهی زیبا هستم. غول پدر من ، پادشاه را به قتل رساند ، و سپس مرا اسیر کرد. لطفا کمکم کن!" او برای شاهزاده خانم پشیمان شد ، اما اعتراف کرد ، "چه کاری می توانم انجام دهم؟ من فقط یک آدم معمولی هستم و او یک غول است. چگونه می توانم بر او غلبه کنم؟ " توکیوس بسیار ناراحت بود زیرا نتوانست راهی برای کمک به شاهزاده خانم پیدا کند.
یک روز ، او تصمیم گرفت ، "من چیزی برای از دست دادن ندارم! بگذارید از شاخ پدر استفاده کنم و ببینم آیا می توانم به افکار غول گوش دهم! " زودتر او شاخ را به گوش خود بلند نکرد ، او توانست غول فکر کند ، "فکر می کنم آشپز درباره شاهزاده خانم اطلاعاتی کسب کرده باشد! فردا ، من او را برای صبحانه می خورم. تا آن زمان باید مطمئن شوم که او نمی داند راز قدرت من موهای من است. "
توکیوس از یادگیری خوشحال شد که غول بدون موهای بلند خود دچار دردسر بزرگی نخواهد شد. بنابراین ، آن شب او وارد اتاق خواب غول پیکر شد و موهای خود را در حالی که خوابیده بود ، قطع کرد.
صبح روز بعد ، وقتی غول بیدار شد ، احساس ضعف کرد و خیلی زود فهمید که قدرت او از بین رفته است. دانستن اینکه توکیوس اکنون می تواند او را به راحتی ضرب و شتم کند ، غول ضعیف وسایل خود را جمع کرد و از قلعه گریخت.
به محض این که توکیوس فهمید که غول فرار کرده است ، به زیر انبار فرار کرد و شاهزاده خانم را آزاد کرد. سرانجام ، نفرین غول برداشته شد و قلعه به یک کاخ باشکوه تبدیل شد. توکیوس با شاهزاده خانم ازدواج کرد و پادشاه شد.
 

پسندها (1)

نظرات (0)