مقاله های من در نی نی بلاگ

چرا کودک من گریه می کند؟

1399/1/6 13:15
نویسنده : درسا
60 بازدید
اشتراک گذاری

چرا کودک من گریه می کند؟
نوزادان معمولاً 2 تا 3 ساعت در روز را به گریه می گذرانند. به طور عادی ، کودک مؤمن می تواند برای نوزادان و والدین نیز ناراحت کننده باشد.
نوزادان گاهی بدون هیچ دلیل واضح و گرسنگی سر می دهند. اما اوقات دیگر ، آنها در تلاشند تا چیزی را با اشکشان به شما بگویند.

دلایل گریه
با کمی حس مشترک و خوابیدن ، ممکن است بتوانید بفهمید که چگونه کودک خود را راحت کنید.

گرسنگی
در طی 3 ماه اول زندگی ، نوزادان معمولاً هر دو ساعت یکبار تغذیه می کنند. وقتی می خواهند غذا بخورند ، معمولاً فریادهای کوتاه و پائین می بینند که بلند می شوند و می افتند.

خستگی
بر خلاف اکثر بزرگسالان ، نوزادانی که بیش از حد کار می کنند یا خسته هستند ، اغلب به جای ترک خوردن به خواب ، احمقانه می شوند.

آلرژی
یک مادر پرستار ممکن است آنچه را که از طریق شیر مادر می خورد ، منتقل کند. این ممکن است شکم کودک را ناراحت کند. اگر اتفاق زیادی رخ دهد ، شیرخوار شما ممکن است نسبت به شیر ، آجیل ، گندم یا سایر غذاها حساسیت نشان دهد.

ریفلاکس
گریه درست بعد از تغذیه می تواند نشانه سوزش قلب باشد. اما ابتدا ، اگر کودک شما بطری تغذیه می شود ، اطمینان حاصل کنید که ناراحتی فقط ناشی از هوای بلعیده نیست.

کولیک
حدود 1 از 5 نوزاد به این بیماری مبتلا می شوند که بیش از 3 ساعت گریه در روز ، سه بار در هفته مشخص می شود. معمولاً در ماه اول بعد از تولد اتفاق می افتد. این لک های گریه ناگهانی ممکن است بلندتر از حد معمول بلند شوند. ممکن است چهره کودک شما قرمز شود ، شکم آنها بزرگ شود و پاهای آنها ممکن است بلند شود.

عادات خواب
تا 6 ماه ، فرزند شما باید بتواند در خواب بماند و به تنهایی در خواب بماند. اما بعضی اوقات ممکن است آنها بخواهند بدون تو به رختخواب بروند. حتی پس از ورود به برنامه خواب ، در صورت بیمار بودن یا تغییراتی در خانه ممکن است در خواب بخوابند.

چه موقع با پزشک تماس بگیرید؟
اگر کودک گریه کننده شما فوراً با پزشک معالج خود تماس بگیرید:
بیش از 2 ساعت غیرقابل تحمل بوده است
دارای دمای بیش از 100.4 فارنهایت است
چیزی نخواهید خورد یا نخورد و یا استفراغ می کند
نمی بینید و یا مضراتی خونین ندارید ، یا به چیزی پاسخ نمی دهد
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)