مقاله های من در نی نی بلاگ

نگهداری از کودک

1399/1/4 17:20
نویسنده : درسا
60 بازدید
اشتراک گذاری

نگهداری از کودک
نگهداری از کودک به طور موقتی از کودک مراقبت می کند. نگهداری از کودکان می تواند برای همه سنین شغل پرداختی باشد. با این حال ، بیشتر به عنوان یک فعالیت موقت برای نوجوانان جوان که بسیار جوان هستند واجد شرایط اشتغال در اقتصاد عمومی شناخته می شوند. این امر مستقل از کنترل والدین ، و هزینه کردن و همچنین معرفی تکنیک های مراقبت از کودک است. این در دهه 1920 به عنوان یک نقش اجتماعی برای نوجوانان ظاهر شد و در دهه های 1950 و 1960 ، هنگامی که کودکان و نوجوانان زیادی به وفور یافت می شدند ، به ویژه در حومه آمریکا اهمیت یافت. این تحریک سرریز فرهنگ عامیانه در قالب افسانه های شهری ، رمان های پالپ و فیلم های ترسناک است.
در اکثر اوقات ، بچه نگهداران در دبیرستان متوسطه ، راهنمایی ، دبیرستان یا دانشکده (سن 13+) قرار دارند. برخی از بزرگسالان نیز هستند که مراقبت از کودک در منزل نیز دارند. نوع کار بچه نگهداران نیز بسته به توافق والدین و کودک نگهدار ، بستگی به تماشای کودک در خواب ، تعویض پوشک ، بازی کردن ، تهیه غذا و همچنین آموزش به کودک برای خواندن یا حتی رانندگی دارد.
در بعضی از کشورها سازمانهای مختلف دوره هایی را برای کودک پرستار ایجاد می کنند که بسیاری از آنها روی ایمنی کودک و کمک های اولیه مناسب برای نوزادان و کودکان تمرکز می کنند. این کلاس ها یا دوره ها در بیمارستان ها و مدارس محلی قابل ارائه است. این برنامه های آموزشی می توانند کودک را به اطلاعاتی مجهز کنند تا هم در فرزندان از آنها مراقبت شود و هم از خود سرپناه در سناریوهای مختلف ایمن باشند. فعالیت های مختلفی برای نوزادان و کودکان نوپا لازم خواهد بود. این امر برای فرزندان مفید خواهد بود که نقاط عطف رشد کودک نو پا را درک کنند تا بتوانند برای فعالیتهای لازم برنامه ریزی کنند. به عنوان کارمندان دارای حقوق و دستمزد ، بچه های نگهدار غالباً نیاز به افشای یا ارزیابی سوء استفاده از پرونده کیفری شخص دارند تا بتوانند از هفیل های احتمالی ، پدوفیل ها و سایر متقاضیان نامناسب مراقبت کنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)