مقاله های من در نی نی بلاگ

ویروس کرونا و بچه ها

1398/12/24 20:18
نویسنده : درسا
330 بازدید
اشتراک گذاری

قوانینی برای تاریخ های بازی در طول بحران کورنا وویروس چیست؟

همانطور که coronavirus همچنان در سراسر جهان گسترش می یابد ، ما در تلاشیم تا به سؤالات ذهن بسیاری از والدین پاسخ دهیم. این یک وضعیت سریع در حال حرکت است ، بنابراین ممکن است برخی از اطلاعات قدیمی باشد. برای آخرین به روزرسانی ها ، پوشش Coronavirus زنده نیویورک تایمز را در اینجا بخوانید.
مدارس و مراکز مراقبت های روزانه در حال تعطیل شدن هستند ، و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به ما می گویند در صورت گسترش کروավիր ویروس در جامعه ما ، تماس نزدیک با دیگران را محدود کنیم. اما دقیقاً چه ارتباط نزدیکی معنی دارد؟ آیا نباید جلوی بگذاریم که بچه های ما تاریخ بازی داشته باشند؟ آیا رفتن به موزه یا زمین بازی یا پارک ترامپولین سرپوشیده خوب است؟ و در مورد جشن های تولد چطور؟
ما می دانیم که بچه ها برای علائم جدی همراه با Covid-19 ، بیماری ناشی از کورو ویروس ، در معرض خطر کم هستند و ممکن است تب ، سرفه خشک یا گاهی آبریزش داشته باشد. به عبارت دیگر ، اکثر بچه ها در حقیقت بیمار نیستند - اگرچه ممکن است کسانی که سیستم ایمنی بدن به خطر بیفتد ، مشکلات قلبی یا ریه یا دیابت دارند بیشتر در معرض خطر باشند.
با این وجود ، بچه ها احتمالاً می توانند عفونت را گسترش دهند ، و یکی از اولویت های اصلی در حال حاضر سرعت بخشیدن به ویروس در جوامع است ، بنابراین ما سیستم مراقبت های بهداشتی خود را تحت الشعاع قرار نمی دهیم و به یکباره موارد جدی تری به دست می آوریم. ما همچنین می خواهیم از اعضای بزرگتر خانواده و افراد جامعه خود كه از نظر علائم جدی در معرض خطر هستند ، محافظت كنیم.
با توجه به همه این پیچیدگی ها ، دشوار است که بدانید در مورد تاریخ بازی چه باید بکنید. هیچ کس نمی داند این بیماری همه گیر چه مدت ادامه خواهد داشت ، اما آنچه مسلم است اینست که اگر شخصیت های "منجمد" برای چهار هفته آینده تنها همراهان اجتماعی بچه های ما شوند ، ذهنمان را از دست می دهیم.

پسندها (2)

نظرات (0)