مقاله های من در نی نی بلاگ

داستان کوتاه موقع خواب – 3

1399/1/9 16:12
نویسنده : درسا
55 بازدید
اشتراک گذاری

داستان سه آرزو


این افسانه کوتاه به نام "سه آرزو" است. روزی روزگاری ، یک نجار چوب و همسرش در جنگل زندگی می کردند. او خیلی سخت کار کرد آنها فقیر بودند اما بسیار خوشحال بودند. یک روز ، نجار به دنبال برخی از درختان برای بریدن بود. او یک درخت بسیار قوی و بلند در جنگل پیدا کرد. وقتی سعی کرد آنرا خرد کند ، ناگهان صدایی شنید.
"لطفا کمکم کن!" نجار چوب به دنبال جایی بود که صدا از کجا می آید. از درخت افتاده پشت سر او آمد. نگاهی به پایین انداخت و پری را در زیر درخت دید. بال های پری زیر درخت افتاده گیر کرده بودند! "لطفا ، به من کمک کنید تا از اینجا خارج شوم. بالهای من زیر این درخت گیر کرده است. " "اوه پری ضعیف ، اما چگونه می توانم این درخت بزرگ را حذف کنم؟" نجار پرسید. پری گفت: "من به شما خواهم گفت كه چگونه مرا بیرون كنید."
نجار همان کاری را انجام داد که پری به او گفته بود. او از اهرم و سنگ برای اهرم استفاده کرد. "خیلی خوب. متشکرم!" پری گفت. اکنون می توانید بروید. من باید قبل از اینکه تاریک شود این درخت بزرگ را برش دهم. " "من می خواهم از شما سپاسگزارم که جان خود را نجات دادید. به خانه برگردید و سه آرزو کنید. سپس ، هر سه آرزو تحقق می یابد ، "پری گفت.
نجار به داخل خانه دوید. "اوه! عزیز ، ابتدا غذای خوشمزه ای از آنچه دارید تهیه کنید ، اکنون من بسیار گرسنه ام. سپس من خبرهای شگفت انگیز و شگفت انگیز برای شما خواهم داد! " گفت که داربست به همسرش گفته است. "اوه ، ما فقط مقداری سوپ داریم. ای کاش ما نیز سوسیس داشتیم. " ناگهان برخی از کالباسها روی میز ظاهر شدند.
"وای نه! یک پری به ما سه آرزو داد. حالا فقط دو نفر مانده است! آرزو را هدر دادید! اوه ، کاش این سوسیس ها در بینی شما گیر کرده بودند! " ناله چوب را فریاد زد. ناگهان ، سوسیس ها در بینی همسرش گیر کرده اند. "اینجا چه خبره؟ آه! " همسرش را گریه کرد. "اکنون ، ما از دو آرزو استفاده کرده ایم. اما اوه ، چقدر خنده دار به نظر می رسید. ها ها ها! " نجار خندید. همچنین شما می توانید دوست دارید خواندن ، هانسل و گرتل.
همسرش دچار عصبانیت می شود ، "من سوسیس در بینی ام گیر کرده ام. چرا میخندی؟ کمکم کنید! اوه ، کاش ... "" نه! نه! لطفا دست نگهدار! حواست باشه چی میگی! ما فقط یک آرزو داریم. اول ، بیایید سعی کنیم کالباس ها را از بینی خود بیرون بیاوریم. " بنابراین ، آنها سعی کردند کالباس ها را از بینی او خارج کنند. آنها چربی را روی آنها گذاشتند و کشیدند. آنها کشیدند و برخی دیگر کشیدند! اما سوسیس هنوز در بینی او گیر کرده بود.
نجار و همسرش بسیار ناراحت بودند. "حالا باید چه کار کنیم؟ من می خواستم برای یک خانه بزرگ و غذا آرزو کنم اما تنها یک آرزو باقی مانده است. اما من نمی توانم با کالباس های موجود در بینی ام زندگی کنم. " نجار مدتی فکر کرد و گفت: "چاره ای نداریم. ما باید آخرین آرزوی خود را داشته باشیم تا سوسیس ها را از بینی شما خارج کنیم! " همسر راحت شد و آرزو داشت سوسیس را از بینی خود خارج کند. همچنین ، The Gingerbread Man را بخوانید.
و سرانجام ، سوسیس از بینی او بیرون آمد. "چه اتلاف! من می خواستم هیزم هیزم را برای گرم نگه داشتن ما در این زمستان آرزو کنم! " همسر وی گفت: "عزیزم ، واقعاً از شما متشکرم که از آخرین آرزوی من استفاده کردید." هر دو متوجه شدند که قبل از سه آرزو خوشحال هستند.
و آنها می توانند بدون آنها خوشحال تر باشند. سرانجام آنها سوسیس ها را برای شام خوردند و از خوردن آنها لذت بردند. آنها هر دو شرکت یکدیگر را دوست داشتند و از گذشته زندگی شاد داشتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)