مقاله های من در نی نی بلاگ

آیا من باردار هستم؟

1399/1/2 13:20
نویسنده : درسا
99 بازدید
اشتراک گذاری

آیا من باردار هستم؟

فکر کردن که ممکن است باردار باشید - به خصوص وقتی که انتظار آن را ندارید - می تواند بسیار زیاد باشد. در کاریس ، ما در رفع نیازهای منحصر به فرد زنانی که به طور غیر منتظره باردار هستند ، تخصص داریم. اولین قدم این است که بفهمید شما واقعاً باردار هستید ، به همین دلیل آزمایشات بارداری رایگان ارائه می دهیم. اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید ، با ما تماس بگیرید یا به یکی از مکان های ما وارد شوید و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا آن را مشخص کنیم.
دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کنید باردار هستید. به طور معمول ، شایع ترین علامت بارداری یک دوره از دست رفته است. با این حال ، بسیاری از خانم ها به دلیل داشتن رابطه جنسی محافظت نشده و یا به دلیل داشتن علائم جسمی مانند حالت تهوع ، تغییر اشتها یا خستگی غیرمعمول نگران باردار شدن هستند. برخی از خانمها تست حاملگی خانگی مثبت را در خانه انجام داده اند و می خواهند با آزمایش بارداری دیگری تأیید شوند.

برخی از علائم شایع که ممکن است به معنای انجام آزمایش بارداری باشد شامل موارد زیر است:
دوره از دست رفته
سینه های مناقصه یا متورم
استفاده مکرر از حمام
حالت تهوع یا استفراغ
خسته بودن
احساس سبکی یا غش می کنید
کمردرد
هوس و هوس غذا یا تغییر اشتها
سردرد
سرگیجه
کاهش وزن یا افزایش وزن

هر زمان که رابطه جنسی دارید ، احتمال بارداری وجود دارد. حتی اگر شما در کنترل تولد بوده اید یا از نوعی محافظت استفاده کرده اید ، ممکن است که بتوانید باردار باشید. اگر دوره خود را از دست داده اید ، احتمالاً زمان انجام تست بارداری است زیرا این بهترین و ساده ترین روش برای فهمیدن باردار بودن یا نبودن شماست.
Caris تستهای بارداری رایگان و باکیفیت را ارائه می دهد. این آزمایشات ادرار از طریق یک توزیع کننده پزشکی به دست می آید و مشابه آزمایش بارداری است که در مطب پزشک خود دریافت خواهید کرد.
مشاور شما نتایج تست های شما را فوراً به شما ارائه می دهد ، بنابراین شما لازم نیست که صبر کنید تا دریابید که باردار هستید یا خیر. هنگامی که نتایج خود را کسب کردید ، مشاور شما با شما صحبت خواهد کرد و به شما سؤال خواهد کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)